534 086 719

pon.-piąt. 10:00-16:00
do kasy suma: 0,00 zł
Promocje
ESP Contoured Classic Equine pad naturalny filc
ESP Contoured Classic Equine pad naturalny filc

1 500,00 zł

Cena regularna: 1 800,00 zł

szt.
Ochraniacze transportowe GRANATOWE rozm.M szt.4
Ochraniacze transportowe GRANATOWE rozm.M szt.4

180,00 zł

Cena regularna: 250,00 zł

szt.
Produkt dnia
Filcowy pad Classic Equine 1"
Filcowy pad Classic Equine 1"

2 100,00 zł

szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zwroty i reklamacje

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

 

Zwrot - odstąpienie od umowy

POBIERZ: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i datę zakupu. Produkt nie może być używany. Ze zwrotu są wykluczone produkty spersonalizowane i zamawiane dla klienta.

2.Odesłanie produktu
Odstępując od umowy, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią zakupu (paragon lub faktura)

3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na koszt Kupującego na adres:

Wild Hill Ranch, Kościelnik 93, 59-800 Lubań, tel. 514372232

 

Składanie reklamacji

Preferujemy kontakt e-mailowy przed wysyłką reklamowanego produktu. Wyślij do nas zdjęcia produktu z usterką. Czasem to wystarczy, by ustalić, czy produkt podlega reklamacji i zaoszczędzi Twój czas.

POBIERZ: FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z tymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią zakupu (paragon lub faktura)

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Wild Hill Ranch, Kościelnik 93, 59-800 Lubań, tel. 514372232

lub skontaktuj się z nami, w celu odebrania towaru przez naszego kuriera.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl