Promocje
Komplet SHOW brązowy: kapelusz, czapsy, showblanket
Komplet SHOW brązowy: kapelusz, czapsy, showblanket
2 707,00 zł 2 429,00 zł
szt.
Komplet SHOW Lime Rowels: ogłowie, loops, paski
Komplet SHOW Lime Rowels: ogłowie, loops, paski
1 499,00 zł 1 389,00 zł
szt.
Komplet dwukolorowy: ogłowie i paski do ostróg
Komplet dwukolorowy: ogłowie i paski do ostróg
359,00 zł 319,00 zł
szt.
Komplet "alpaka" Classic Equine: pad i popręg
Komplet "alpaka" Classic Equine: pad i popręg
1 649,00 zł 1 499,00 zł
Komplet flower czarny: strzemiona, ostrogi i czanka snaffle
Komplet flower czarny: strzemiona, ostrogi i czanka snaffle
1 039,00 zł 919,00 zł
szt.
Komplet flower czarny: ostrogi i czanka snaffle
Komplet flower czarny: ostrogi i czanka snaffle
488,00 zł 449,00 zł
szt.
Komplet Absorbine z USA: spray owady i maska
Komplet Absorbine z USA: spray owady i maska
278,00 zł 265,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

 

Zwrot - odstąpienie od umowy

POBIERZ: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i datę zakupu. Produkt nie może być używany. Ze zwrotu są wykluczone produkty spersonalizowane i zamawiane dla klienta.

2.Odesłanie produktu
Odstępując od umowy, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią zakupu (paragon lub faktura)

3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na koszt Kupującego na adres:

Wild Hill Ranch, Kościelnik 93, 59-800 Lubań, tel. 514372232

 

Składanie reklamacji

Preferujemy kontakt e-mailowy przed wysyłką reklamowanego produktu. Wyślij do nas zdjęcia produktu z usterką. Czasem to wystarczy, by ustalić, czy produkt podlega reklamacji i zaoszczędzi Twój czas.

POBIERZ: FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z tymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią zakupu (paragon lub faktura)

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Wild Hill Ranch, Kościelnik 93, 59-800 Lubań, tel. 514372232

lub skontaktuj się z nami, w celu odebrania towaru przez naszego kuriera.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl